Embed

Mutluluk Perisi~ (Çengel vol1)

 

 

Aylardan Ramazan, böyle benim canım sıkkın, bıkkın.. Evin içinde offlaya pufflaya gezinirken birden zil çaldı.. Tabi ben kapıya koşmadım öyle bi can sıkıntısıyla yatıyorum ki dozer gelse kaldıramaz yerimden.. Kardeşlerim kapıya baktı zili çalan meğer Postacı amcaymış.. Direk salona koştu kardeşim '' Abla gelen Postacı ve bu eve senden başka kimseye posta gelmediğine göre kalk, sen bak!'' Tabi posta lafını duyunca ben hoplaya zıplaya kapıya vardım geçen hafta bize gelen Postacı amca az daha muhabbet etsem kanka olcam ha.. :) Hemen postacı amcayı yollayıp pııır diye uçtum salona.. Paketi bir açasım var ki küçükken bayramda bana alınan ayakkabıya bile o kadar heyecanlanmamıştım.. Ptt'nin poşeti açtım bi de ne göreyim yeşil renkli üzerinde papatyalar olan güzel mi güzel bir poşet aman dedim bu ne güzel, kesin Çengel'in maharetidir bu.. Sonra poşetin içine bi elimi attım bi de ne gelsin ''JeliFbon'' hemde en sevdiklerimden bana bu jelifbonun resmini ilk yollamıştı bayılmıştım çılgın bu ''JeliFbon''u yollamak için bana posta yollamış.. Böyle de delidir benim Meleğim.. :) Tabi oruç oruç dokunamadım ama içim gitti resmen dedim orucu bu jelifbonlarla açayım.. :D

 

 

 

Sonra elimi bir daha daldırdım ki minik bir paket içini açtım bu altta ki zarif, şahane bileklik.. Çengel bana sabahın köründe bi soru sormuşru.. Mor-sarı mı? yoksa krem-bordo mu? diye bende hiç anlamadım dedim ne diyo bu kız karar veremedim bi türlü iki tercihte çok uyumlu renkler kardeşimle kura çektim mor-sarı çıktı.. Bende sanıyorum ki sarı kağıda mor renkli kalemle bana mektup yazar bileklik falan aklımın ucunun mıncırığından bile geçmedi.. O an kafaya ''DANK!!'' etti.. Hemde bu bilekliği annesi yapmış.. Düşünsene dedim Elif Çengel'in annesi sana bileklik yapmış.. Öperim o teyzemin ellerinden.. Havalara uçtum daha annem bana böyle bileklik yapmamıştır tamam küçükken kazaklar falan örerdi ama banane yani bileklik de yapaydı bana ne var sanki.. :D

 

Yanda ki Deniz kabukları da en sevdiklerimden.. Küçükken nerde görsem kulağıma dayardım.. Bu Deniz kabuklarının hepsine Çengel'imin eli dokunduğundan hepsine elimi sürdüm, bağrıma bastım gören der ki pembe film mi çeviriyo bu Elif hani yani o duygusallıktayım gözlerim dolu dolu kapatsam akacak yaşlar.. Tabi hemen kulağıma dayadım onları da dalga sesi duymak için yedimde neysem 19umda oyum yine.. :D 

 

 

 

Ben hep Çengel'in orjinal bi kız olduğuna inanırım bak yine böyle orjinal bi manyak ötesi insan olduğunu kanıtladı bu pembe zarf (içinde şahane ötesi bir mektup var ki okuma da al yastık yapıp sarıl da yat o derece yani tabi içeriğinden bahsetmicem, bana özel..) sade bi zarf ama bizim kız sarfın arkasına renli kalemlerle kalpler çizip, love yazmış.. Bunu yapmak benim aklıma gelmezdi mesela akıl çakralarımı açıyor işte bu kız.. :) 

 

Bitti mi? Hayır, tabi ki de..  Gönderen Çengel'imse hiç biter mi? Bitmez! :) Kırmızı Kalpli bir kağıt o kadar güzel içinde bir şeyler yazdığını biliyorum o an sadece bu kağıdın güzelliğine odaklandım.. Nasıl, güzel bir şeydi o öyle, sonradan akıl ettim içine bakmayı ve çok sevdiğim bi şiir.. O kadar narin, el emeği göz nuru bir kalpti ki o kalbe Çengel'in kalbiymiş muamelesi yaptım, öptüm, sevdim, sarıldım.. Ağladım...

 

Bence herkesin hayatında bir ''Mutluluk Perisi'' olmalı.. Eğer bana senin hayatında ki Mutluluk Perisi kim diye sorsalardı (ki ne alaka yani ne diye sorsunlar birden cort diye :D)  ben bu kişi kesinlikle ''Benim Mutluluk Perim Çengel'' derdim.. Bana bi ''Günaydın'' yazması bile o günümü apaydınlık yapar.. Bana ''Seni Seviyorum'' yazdığında zannederim ki tüm dünya beni seviyor.. Çünkü onun kalbi apayrı bi dünya.. Gözümde hep bir günahsız melek.. Şükürler olsun ki bu tertemiz kulunun kalbinde bana bi yer verdi Allah'ım.. Hangi masalın kahramanıdır bilemem ama benim masalımın Mutluluk Perisi, iyi ki varsın, iyi ki benimlesin, iyi ki gönlüme geldin.. Çengel'e hep bahar kızım derim.. Çünkü sesi kulağımda çınladı mı o gülüşü kalbime dokundu mu sanki baharı getiriyor yanında.. Öyle içim cıvıl cıvıl oluyor.. Bilemem bu kız da ne var ama bir peri olarak üzerine sinmiş bir bahar kokusu var.. Gönlüme geldin ve kilitledim anında gönül kafesimi orada özgürsün minik perim.. Sevginin en temiz haliyle Seviyorum Seni..   

 
 

O çok sevdiğim şiiri paylaşarak yazıma son vermek istiyorum

 

.. Kalbi açtım ve içinde kocaman harflerle yazılmış ''MECNUN'' yazısı.. :) ve ardından şiir; 

 

''Kusura bakma teselli Hazretleri

Sana layık bir mürti olamadım, besbelli

Büyük şehirlerin küçük içinde

Dansa kaldırılan utangaç bir kız gibi

Buldum bu dünyada kendimi

Ve camları hohlayıp da çizdiğim resimlerden

Bir ben kaldım ve sevgilim

Suyu ihmal edilmişfesleğen gibi gitti

Gözlerim terledi yolunu gözlemekten...''     (İbrahim Tenekeci/Güzellik Uykusu) 

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !